Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Gosip Lihat artikel

Nasir Bilal Khan Tak Kisah Gayanya Diparodi

9-1-2014 11:08 AM |Dilihat:22617| Komen: 89



Siapa yang tidak kenal dengan Nasir Bilal Khan, salah seorang pelakon yang cukup disegani ramai. Menerusi gaya lakonan yang cukup bersahaja lantas meskipun sudah mencecah usia 54 tahun, namun Nasir mempunyai ramai peminat baik dikalangan orang dewasa dan dikenali hingga ke golongan kanak-kanak.

Tambah-tambah sejak akhir-akhir ini gaya dan pembawakan karakaternya menerusi lakonan dalam drama Tanah Kubur sering dijadikan bahan jenaka oleh beberapa pelawak.

Menurut Nasir, beliau sedia maklum akan hal itu namun sedikit pun tidak berkecil hati apabila gayanya dari segi nada percakapan juga pergerakan diparodi dan menjadi gelak tawa ramai.

"Saya tahu tentang itu tapi saya tak kisah pun. Terpulang pada penonton. Bagi saya, saya tiada masalah. Kalau orang nak kutuk sekali pun saya tak kisah", katanya ketika ditemui pada tayangan media filem terbaru lakonannya Laga, bertempat di e@Curve, Damansara, semalam.

Menyentuh mengenai Laga pula, Nasir berkata filem arahan Ismail Yaacob ity mempunyai kekuatan tersendiri dari segi penceritaannya yang bukan saja memaparkan kisah laga ayam tetapi di sebaliknya terdapat mesej bahawa kita sebagai manusia adakalanya tidak terlepas daripada berlaga (bertelagah) sesama sendiri.

"Bagi saya, semua filem yang saya terlibat mempunyai kelainan dari segi penyampaian ceritanya. Bagi saya semua filem yang saya lakonkan mencabar.


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 89
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Hana_Hirokawa 13-1-2014 05:28 PM
sepitsiput posted on 11-1-2014 12:37 AM
Dulu 90an dah zaman dia... tua2 ni diam2 berbisa uol

ye.. ye..

Lain-lain Komen

Quote krustykrab 9-1-2014 09:18 AM
bagus pakcik ni tak sentap....
Quote FlowerGirl 9-1-2014 09:22 AM
Bagus. Pakcik mmg cool. Aku minat masa dia muda. Blh tahan ensem lah.
Quote ogata 9-1-2014 09:24 AM
walaupun aku kurang senang dengan emas dlm mulut beliau..p aku suka lakonan beliau.
Quote ais_kosong 9-1-2014 09:26 AM
suka gak lakonan beliau
Quote ip_lepat 9-1-2014 09:27 AM
cinta si penggali kubur..
Quote disneyprincess 9-1-2014 09:33 AM
bagus laaa.. menjadi la watak dia dalam Tanah Kubur tu.. semua boleh ingat.. tahniah abg Nasir Bilal Khan
Quote da_vinci 9-1-2014 09:37 AM
salah seorang pelakon yang terbaik bagi aku.....
Quote iscol_klang 9-1-2014 09:40 AM
takleh bayang dia penah kawin dgn azizah mahzan dulu
Quote jahcomel 9-1-2014 09:42 AM
aku xleh ingat dialog dia dlm perempuan,isteri dan... stiap kali ckp msti ade 'hah;...
Quote wookiehoney 9-1-2014 09:43 AM
pakcik cool!
Quote aminsaniah 9-1-2014 09:43 AM
setiap lakonan beliau akan menjadi parodi pelawak2 malaysia...
Quote aiskrimpelangi 9-1-2014 09:44 AM
kamon pakcikkk
Quote alphawolf 9-1-2014 10:28 AM
Dia pun paham konsep parodi...takde hal punya
Quote newyork 9-1-2014 10:31 AM
lakunan dia uniq..
Quote supernaturalee 9-1-2014 10:51 AM
newyork posted on 9-1-2014 10:31 AM
lakunan dia uniq..

one of a kind

Quote alieyrina 9-1-2014 10:59 AM
Mcm ni la baru spoting..ni skit2 nak sentap skit2 nak saman
Quote maxim 9-1-2014 11:01 AM

salah seorg pelakon yg patut dicontohi oleh kayu2 masa kini spt keith foo. biar muka x hensem mana tp lakonan ada jiwa..baru org akan ingt smpai bila2..

ni sekadar jadik rembesan makcik2 porum nak wat hape
Quote blackred99 9-1-2014 11:20 AM
pakcik ni cool, relax je kena bahan.
Quote peah311 9-1-2014 11:25 AM
alieyrina posted on 9-1-2014 10:59 AM
Mcm ni la baru spoting..ni skit2 nak sentap skit2 nak saman

siapa yg sentap n saman menyaman?

Lihat semua komen(89)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.743296s Gzip On
To Top